Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

Mår så bra!

Publicerad 2009-04-30 14:27:58 i ,

Viktnedgång: vägde mig här omdagen och har gått ner 800gr sen 19 april (10dagar) det känns mkt mkt bra.
Min mor har ju en speciell våg som kollar hur mkt muskler o vatten o fett m.m man har i kroppen, det är en hemskt våg som alltid ger hemska svar och än idag MEN det har blivit då otroligt mkt bättre sen januari.
Som tex att jag har gått ner 5 kg, fettet runt organen har minskat från en 5:a till en 3:a mina muskler har ökat med 5 % el om man säger 5 kg, (den siffran e dock mer om man räknar från januari) sen till det värsta hihih i januari var min kropp som en 50 åring.. *host* nu är den som en 36åring... jag är 24 år hahaha hemsk våg. men vi jobbar på det.. vi blir bättre kompisar för var månad som går=)
Motinen bara rullar på vi e budisar leker varje dag.. maten är sååååå mkt bättre än för 6 månader sen men det vill sig ändå inte så mkt som jag vill. så 18 maj är det tyvärr men sant soppdiet som gäller i 2 veckor, måste rasa i vikt=)
Jag tar till alla medel för att nå mitt mål. sånn är jag. Det var värre förr=)
NOG om min VIKTNEDGÅNG=)

Hus:
Fick ett underbart besked från banken idag... nu ska det andra bara bli underbart, jag ska inte hoppas eller tro men efter som min sambo kommer från ett troende land o jag borde bli mer troende så om Den övre makten gör så detta går som jag vill... LOVAR jag till Jungfru maria o hennes familj att be varje dag tills jag stupar . tänka sig att jungfru maria har familj fast att hon e oskuld?=)! *skojar* jag skojar alltid om saker jag inte faattar. MEN ber gör jag AMEN

Happy valborg till er alla va inga fjortisar o sup er fulla oki=)

PAZ Y AMOOOOOOOOOR yoo yoo

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-05-01 06:42:21

visst var det huset i hagarna ni hade vart å kollat på? super fint kök ju..håller tummarna för er!!



kram

Postat av: Janna Rosen

Publicerad 2009-05-01 09:31:52

Ja diego var där o titta jag ska titta på lördag=) ja det e verkligen jätte fint en jätte bra start=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela