Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

Riv start!

Publicerad 2009-08-17 17:54:53 i ,

Är vad man brukar kalla det, när man i 9 veckor har latat/gödat sig.
*Men idag kom vändningen*
Första arbetsdagen började med ett "hälsoprojekt" i Trosa, dit cyklade jag fram o tillbaka*
På mötet var det ett test vi gjorde: vi gick 2 km o skulle se vilken tid vi fick och hur bra tiden var....
Nu är jag hemma och lagar världens godaste Linsgryta! vill ni ha recept tell me=)

Mkt motion på gång har inte bestämmt mig vad jag ska göra ett Safiren kort har jag ju vunnit så Safiren blir det, sen blir det på Torsdagar något? genom jobbet, o sen cykling o massa promenader, det känns som det får räcka?

Är så glad och har en enorm energi! jag tycker alla skulle välja sin hälsa i första hand nu till hösten!
"man ska leva med sig själv hela livet"

hus hus hus varför ringer inga banker m ig hihih snart såååå
 paz y amoooooor!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2009-08-17 21:37:20

Visst är det skönt att vara tillbaka på jobbet :P

Hur har det gått med dina kilon? Själv kör jag med xtravaganza nu, soppar/shakes i 1 månad! wuhu



Massa kramar!

Postat av: Malin

Publicerad 2009-08-18 21:02:54

Håller tummarna för er, vore så skoj om vi fick er som "grannar".



Kram

Postat av: Janna Rosen

Publicerad 2009-08-20 08:27:23

men carro har du kört de som renkur? har du inte ätit mat på 1 månad?=)

jag har just börjat ändra matvanorna o motionerat=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela