Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

Sista helgen

Publicerad 2009-08-14 10:12:53 i ,

Sen är det dags att bli mattant igen... det blir en mjuk start med lite möten o städning, sen nästa vecka körs det igång igen, tänka sig att jag redan jobbat där i 1 år!! nu kan jag året det e skönt snart e det novemberlov sen vinterlov, sen kommer nästa termin som är fylld med ledigheter hihihi fast tiden där emellan är himlans kul!! ingen dag e den andra lik det e sjukt om man tänker på vad man gör, borde dagarna vara exakt lika varje dag men nej=) 

några födelsedagar på gång mina 3 viktiga först pappa (16sep) vad ska han få?
sen Diego (18okt) han ska få?
mamma (30 dec) 50 år!!! att jag redan planerar till hennes present e som att säga vara ute i god tid, men jag vet inte alls vad hon ska få *suck*

Har inte små ätit alls mkt denna vecka baraen dag o det var igår (trosdag) annars har jag tänkt efter , varit ute mera men inte tagit i med hårdhanskarna men det blir lättare när man jobbar o får stöd av AnnS A=p

Jaaaag vill ha hus vissa dagar e jag så irreterad på att vara 3 vuxna 1 hund o lilla melo i en lgh på 3 rum!!!
det privata familjelivet ligger på hyllan, en extra familjemedlem , (ibland är jag bara irreterad)
tyvärr kan man inte göra något, finns inget hus att köpa, finns ingen ledig lgh som L kan flytta till det e bara att vänta till December när L åker på semester...=)
nedräkning börjar nu! 4månader kvar!

Fast andra dagar e jag på strålande humör när jag inte lägger min energi på det som stör mig, utan på det som gör mig pirrig o glad och denna YES känslan =)
som idag hihi ska bara dricka mitt kaffe av guld o sen åka ut till gise med melo o mio tyvärr verkar de vara för kallt för att bada=/
paz y amooooooor

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-08-14 19:10:17

förstår att det är påfrestande och svårt att kunna koppla av med en till i hemmet. Men som sagt, det är inte hela livet och nu när jobbet drar igång igen kommer de där 4 månaderna bara svischa förbi!



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela