Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

upp och ner

Publicerad 2009-08-21 08:52:30 i ,

ner och upp... vilken berg odal bana det varit ! och först har man nästan ett hus men inget svar från banken, sen har banken sagt sitt o så e huset borta va fan e detta?!
haha fast det e lugnt, helt ärligt har jag hellre banken på min sida, än vilja ha massa hus som jag inte kan få=)

Så nu kan det bara gå bra=) eller?=) hahaha Det löser sig alltid

Har varit en bra vecka , och i morron är jag ledig=) så det blir massa mys och glass med melo=)

jag har faktiskt varit ganska bra med maten om inte annat har jag rört på mig mkt bra=)

ja fortsättning följer ...... *booooooom*


paz y amor!



kaffe räddar mig nån gång underdagen!


Det kan inte bli vackrare!


Min amor kan göra anticuchos!


Mio mi vida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela