Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

Igår är historia, Imorgon är ett mysterium, Men idag är en gåva

Publicerad 2009-08-11 14:16:01 i ,

TATU - It's all about us


Att gamla brända skivor kan väcka såna minnen.... lever jag aldrig i nuet eller?.. antinge sitter jag o dag drömmer om allt som ska hända i framtiden.. eller så sitter jag o tänker på det som varit som är historia... Det var en gång...
*äh*

Vi tar lite bilder från Leksand i stället

i bilen

på campigen

i stugan

Ja melo de dära kommer göra ont


Sommarlandet














Sist men inte  minst höhöh


Det var några raringar=)

Idag har jag tvättat, dammsugit,dammat, handlar, cyklar, lekt, gått med mio och nu ska vi sova lite middag=)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-26 21:24:10

men raring, inte har jag hängt med att du uppdaterar så ofta, denna låt.. aa.. vad ska man säga.. den väcker minnen till liv.. och sant antingen ´drömmer man om framtiden eller så grubblar man dåtiden.. inte lätt.. men du, jag saknar dig!! puss då.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela