Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

2andra advent & vecka 16+1

Publicerad 2009-12-06 15:28:47 i ,

man borde väl ha en massa att skriva om men ikke så är inte fallet. tiden går as fort men ändå så himla sakt när man bara väntar! o jag väntar på 48 olika saker o kan inte fokusera på det som ligger närmast. så mitt eget fel=)
men jag ska ordna det nu...

* 11 dec  - Lucia på dagis
   (packa + julhandla)
* 16 dec - bommans med jobbet
   (packa + julhandla)
* 18 dec sista arbetsdagen
    (packa + julhandla)
* 19 dec - norsborg o träffa släkten o äta jul gott 
* 21 dec - banken
  (packa + julhandla)
* 23 dec - klä granen
* 24 dec JULAFTON
* 26 dec - Surre blir gubbe 35år skulle jag tro=)
* 27 dec - till södra sthlm o fira julen men kära kusiner eller var det den 25 dec?
* 28 dec - till banken och bli hus ägare
* 30 dec - älskade mamma blir 50 år  fiesta!
* 31 dec GOTT NYTT ÅR 2010!
* 4 jan - ultraljud
nu tar jag en pause!!

Detta är den rätta ordningen att se fram emot saker lite rörigt i mitt gravida huvud faktiskt haha
Önskar jag hade lite blutsaft hemma känns som jag måste priotera det snart..
 
mucho amore y paz en la navidad 


Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2009-12-06 21:14:19

oj vad mycket skoj ni har att se fram emot :)

Postat av: Malin

Publicerad 2009-12-08 15:39:10

Massa skoj ju..Tänk va fort tiden kommer gå tills det är dags för ul..super mysigt ju! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela