Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

GI

Publicerad 2009-02-23 19:54:29 i ,

Ja men nu måste jag berätta lite om min viktnedgång. Den startade efter nyår och jag väger mig 1 gång i månaden (sista helgen i månaden) I januari hade jag gått ner 3kg om jag inte minns fel=). nu hoppas jag att det e yttligare 2 kg men är nöjd om det bara är 1 kg!
Metoden är enkel om ni visste alla dieter lagliga som olagliga jag hållt på med så skulle ni vara stålt över mig, men nu är det helt enkelt GI som gäller från topp till tå.
Det passar mig som handen i handsken!
Är ute och går mkt tack vore att jag tärnar med min hund Mio får jag det som gratis, men tycker mkt om att gå med mina nära o kära det är ett perfekt tillfälle att få snacka av sig när man samtidigt får 1-1,5 timmes promenad.
Men i mars lägger jag in lite styrke träning (theraträning) som det så fint heter.. någon som är intresserad hör av dig?
Theraträning är en styrketräning med gummiband. och jag som älskar gruppträning och inte gym så mkt.. dansar som på moln (rosa) kanske lila) över denna träning!
Mitt mål är alltså ner till 70 kg!  när jag är i närheten säger jag till!!=) Det är till Midsommar och att inte ha pressen att gå ner 5 kg på 3 veckor är underbart! Behöver ni bantnings tips tell me!!!

Men dock är det seriöst 100% GI som gäller denna vecka! såå INGEN ska sabba min deal =)
Pussilagoo på er

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-02-23 21:51:23

Gud vad duktig du är..jag vill också få bort mina extra kilon..har slutat med läsk å godis å chips nu..å sen promenader men så mkt mer blir det inte av.kanske kan promenera lite ihop ngn kväll? lättare när man kan puscha varandra..



Postat av: Caroline

Publicerad 2009-02-24 14:05:41

Jag har kört GI! Det är en TOPPEN diet! Jag har gått ned väldigt mkt..men är påväg upp igen pga en ny graviditet. Och eftersom man inte får köra strikt GI kost när man är gravid så har jag för tillfället lagt det åt sidan. Men kommer att fortsätta köra det när bäsen är ute! :)



Lycka till!



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela