Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

Inte just idag...

Publicerad 2009-02-27 22:21:43 i ,

Mors lilla lathund sa:
Du må tro, jag jobbar bra,
fastän vet du vad;
inte just i dag,
jag gör det helst en annan dag

Ja GI kan vi halft som halft sopa under mattan idag.. jag trodde de bådade gott när jag efter lunch  tappade mat lusten o vid 20:00 hade jag fortfarande ingen mat lust men då serverade min älskling miig soppa, alltså den var as god men jag ha ingen absolut ingen kärlek till soppor. så det vart ingen mat där inte. MEN som ett brev på posten bubblade lusten tillbaka o jag tinade räkor med majjo (bra GI dock) men jag e INTE färdig=) jag hade en vinare öppen - ja tack . jag hitta chocklad - ja tack... där är jag nuuu!
MÄEN som dom säger på lets dance *älskar* har varit ute med mio på halv korta promenixer...

Var oxå tvungen att ringa min tulpi EFTER jag läst hennes blogg o sett att hon var häääär alltså tro inte hon varit utomlands o just kommit tillbaka till Sverige.. hon har bara kommit ut sitt ide o hälsat på folket i söder=) tack =)
fast hon e inte där jag bor nu.. men närmre kommer hon nog inte. wrong! det e klart hon kommer =)
Det är jag och denna låt.. FOREVER
 Mors lilla lathund sa:
Du må tro, jag jobbar bra,
fastän vet du vad;
inte just i dag,
jag gör det helst en annan dag.
Mors lilla lathund sa:
ingen kan så bra som jag,
men tycker du som jag,
tycker du som jag;
så gör jag det en annan dag:
Tra-la-la-la-la-la
i morrn då ska jag knoga
hela dess långa dag,
ja, oj, oj, oj, vad jag ska gno.

Ja och för ser du, därför så måste jag
ta det väldigt lugnt idag,
jo för just i dag
går det inte bra,
jag gör det helst en annan dag:
Tra-la-la-la-la-la
i morrn då ska jag knoga
hela dess långa dag,
ja, oj, oj, oj, vad jag ska gno.
Ja, för se du mors lill lathund sa:
jag gillar att jobba bra
men tycker du som jag
tycker du som jag,
så gör jag det en annan dag

http://www.youtube.com/watch?v=7ctCUBZQTM0

Kommentarer

Postat av: Tulpani

Publicerad 2009-02-27 23:29:21

Men raaring då, nu är jag ju hära och närmare kommer jag!!! Men är nervös att träffa dig hahaha sjukt va!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela