Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

"Kvinnor av stål"

Publicerad 2009-02-21 22:46:11 i ,

Ja men ser man på, nu har jag en blogg.
En blogg jag skaffade för 4 månader och 2 veckor sen, nu åter upptar jag länken!

Är just hem kommen ifrån sthlm där jag med släkt sett "kvinnor av stål" okey (blommor av stål) jag har lite svårt att bedömma den. dom var otroligt duktiga på att spela sina roller men jag vet inte om jag föll för konceptet. nåväl vi var enbart tjejer så bara det var kul 12 tjejer i alla åldrar det kan inte misslyckas, sen var det god mat ..buffé=)
När jag kommer hem till lugnet står det .. inte 1 utan 2 polisbilar utanför hyreshusen... mkt spännande, får väl läsa i SN i  morgon haha, det hörs inget liv iaf..kanske därför dom är här?

 och min lilla tös sover så henne får jag pussa på i morgon bitti=)
God natt gott folk

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-02-22 08:40:29

roligt med en till blogg att följa..



kram malin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela