Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

Lite J´s

Publicerad 2009-02-22 11:01:36 i ,

Jag ska säga så hära denna bild är från min födelsedag hela 24 år=)
kan det vara ett foto från min födelsedag=)
Och denna bild måste,... måste jag bara lägga in för att min D sa som så hära om bilden
-alltså...  johanna det är inte fint.. du, du va fan du ser ut som ett spöke.
haha så bara för att det sas.. måste den publiceras! 
hihi
Bilderna är från samma dag det är bara två olika J´s

Kommentarer

Postat av: Marija

Publicerad 2009-02-22 11:12:01

Nämen, har du också börjat blogga :)



Grattis på din 24årsdag förresten.. Kram

Postat av: kikki

Publicerad 2009-02-22 11:23:30

Hahah, du är fiiin!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela