Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

Min söndag

Publicerad 2009-02-22 10:53:43 i ,

Igår var det bara M och D hemma och jag var ute på vift, idag är det bara Jag och M hemma för våran älskade jobbar till kvällen.
Skulle verkligen vilja köpa en lina till Mio så jag kan träna inkallning med honom och sen vill jag verkligen inte att de ska vara så kallt så jag kan vara ute nån timme o träna. Vad är det man säger jag ska ringa o klaga (på vädret, till vädergudarna).
Min söndag är ju inte över än tog en pulka promenad med M till affären och det gick mkt bra tills vi kom hem o jag tappade kassen i stengolvet o glasflaskan med tomatsalas sprack, så jag fick göra min egen taco salsa jäkligt mycket godare!(tack för att de snöar o att plastkassen var blöt och hal)
Söndags steken är inne i ugnen potatisgratängen i färdig och rödvinsåsen väntar. den väntar som jag gör på min älskling=)


Ja min min älskade hund som jag tränar med och han gör sånna otroliga framsteg, jag med för den delen
Yes jag lyckades få in bilder, nu komer det bara bli mer och mera=)
fransyska
Dette får avsluta min gyllene Söndag

Finns inget att gnälla på....
och jag har fått något att skratta åt när dom mörka tiderna smyger sig på...,
She´s back.. or no She´s just here again!! *tulpani*

Kommentarer

Postat av: Tulpani

Publicerad 2009-02-23 10:56:59

Åh, den där steken hade inte suttit helt fel :) Vikken snygging den där tulpani haha ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela