Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

Plus Minus Noll

Publicerad 2009-02-26 19:19:16 i ,

Nåväl.... så hära e det, igår gick jag till trosa med en mattant=) så igår gick jag minst 7 km över 1 mil totalt vet jag att jag gick och idag "a la mierda" åt jag en pizza hahahaha hopplöst men det var så gott=) Det var bea sås till den oxå o pizzasallad med socker....fast nu känns det inte värt de=s " Summerar" johanna duktig en dag--------> johanna sabbar den andra)
imorgon måste jag ha en plan hur jag ska äta eller vaaad jag ska ät=)
För på lördag ska jag ha vägning uuhhpsyyyy! tur att jag fick låna mammas GI bok massa recept där!
ska jag hinna med en promenad på fredag kväll med MIO yes... sen blir det laxerings medel höhöhöh *ta det allvarligt eller inte*

Jag tror att vi har hittat ett hus som kan vara ett alt=) hhihihi  tilllägger  Det är ett förfallet hus.  med goda egensakper att lyxa till det... våga eller inte våga...
Dagen är i slutet iaf helt jävla underbar för min världsbästa underbara raraste för hon är ju  min raring!! heliiiiiiiii is going to IBIZA öhhh neee vhd det knäcker dig fett med syra och spraaaaaaaaay

*nöjd*

Kommentarer

Postat av: Tulpani

Publicerad 2009-02-26 20:31:58

Haha, men raring då, pizza säger du, det är braaa haha hejja ditt lag, gillar de där plus minus noll, min bantning sprack också, godis igår, o nu godis haha med corona ölers med lime skiva i, men det är härligt! du kan glömma din bantning nu när jag anlänader, fram med bea såsen! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela