Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

3 år

Publicerad 2009-03-16 08:59:43 i ,

Detta är dagen som jag och min D har hållit ihop i jepp 3 år=), tänker inte berätta allt vi hunnit  med på bara...3år=) men speed e namnet haha. Men något som är säkert är min kärlek till  honom! Älskar D så mycket!

Min helg fredagen den 1-3 kan inte skriva det rakt ut då får jag otur nästa gång... den dagen försvann toppen på mitt finger under kniven på jobbet! fy den dagen raderar vi tack... lördagen var det 
*Can you keep a secret Can you keep a secret för hela slanten

"Här är ungefärlig översättning av La Voix:

Jag älskar dig, älskar när
Jag hör rösten ...
Jag älskar dig, mitt liv
är ingenting utan dig
Jag lever mitt liv för dig
Det är universum för mig
Jag älskar dig, älskar när
Jag hör rösten ...
Kärlek! "

Jag är en jävel på franska =p glömm inte det!
Sjutton gubbar nu måste jag springa tilldagis med Dottra
Talk more later.. sorry write!

Kommentarer

Postat av: kikki

Publicerad 2009-03-16 10:15:46

Grattis till dig och Diego!!!

Postat av: Tulpaninen

Publicerad 2009-03-17 00:18:53

men raring, grattis grattis till era 3 år ihop, speed var ordet och mycke har ni hunnit med =)vilken ljuvlig översättning ;P

KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela