Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

Paz y Amor

Publicerad 2009-03-27 10:16:58 i ,

Hoppsan det är fredag! Men jag fick inte avsluta min fredag så som jag brukar..Jag gillar att jobba hårt i en vecka o sen när man jobbar på fredagen e det sån härlig harmonisk stämmning för att man vet det är fredag o sen-----> HELG.
Men i natt böjades det med att M vakna vid 04 o var vaken i en timme kokhet! *feber* vi somna i 1 timme o vid 06 var febern kvar så jag ringde alla 48 samtal man måste när det e dags att Vabba, men idag fick jag slå en extra signal till min snällaste kikki, hon skulle ju komma med Sonya idag.
Hon o Mio skulle leka träna o allt vad det heter! Men vi tar det senare lite olyckligtvist måste jag säga!

Men ikvällen blir räddad på andra sätt TVen viktigt idag Let´s dance & Hockey  *i have a secret* *don´t quit until it finished*
Let´s dance: Laila är ju duktigast det ser bäst ut, men Magnus e ju den som verkligen har visat att man kan dansa liten som stor, hård el mjuk.  Ikväll alltså Porsche mot Volvo eller som jag vill säga det Lgh mot Villa  (20:00)
 Hockey : Leksand mot västerås det e som bara inget mer med det=p (19:15)

Kalkade kaffebryggaren i går.. hmm vet inte vad jag ska säga om kaffet det smakar lixom inte som det ska Hahaha.
Juste ikväll är det hemglassen (glassbilen)  *nu lurare jag dig nu lurare jag dig på H och K-tabletter*  så gick den när jag var liten nån annan som har en annan text?=) Men när vi köper glass ska vi samtidigt lämna en lapp. o jag ska vinna en lyxig semester på skara sommarland!

Peace n love som heli säger, Jag ska där emot uttrycka mig så hära  Paz y Amor
en får allt en får inget, så är det med allt i både ont och gott. Ibland vill man inte vara den som får allt, ibland förtjänar inte den som får allt för ALLT är inte ALLTID något gott .. (utan) *ont*

Kommentarer

Postat av: Tulpaninen

Publicerad 2009-03-27 12:20:13

vi lurar små barn, vi lurar små barn, på deras veckopeng hahaha ;P

alltså jag bara älskar, älskar dina liknelser, haha lgh vs villa liksom, klockrent! du skriver så roligt, att jag alltid som sitter och skrattar för mig själv haha :) dina inlägg är en höjdpunkt i min vardag! Avslutar denna långa kommentar, med mitt Peace n Love ;)

Postat av: Janna Rosen

Publicerad 2009-03-27 13:21:13

hahaha jag älskar den texte *nahaha hahaha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela