Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

Glädjen är blandad

Publicerad 2009-03-10 19:59:24 i ,

Nu har bloggen legat på hyllan ett tag, just för att min bästa heli varit här... och det är med stor sorg (på riktigt) jag måste säga att hon farit hem, som det så fint heter! och på riktigt tycker jag det e super suuuper tråkigt känns så tomt o trist o alla ord som finns åt det hållet. MAAAEEEN jag e glad för jag hoppas och tror att hon kommer få det bra och jag önskar det bästa till henne så som hon har önskat till så många, gång.... på gång.... !
Jag vet att allt inom 2 år e ett lyx och det ska inte bli mer än det nånsinn igen!!!!

Jag då jooo jag har börjat med min styrketräning (therabandsträningen) som vanligt har Ledare lyckas fång mitt intresse heheh (ta det på rätt sätt) hon hittar alltid träningar som faller mig i tycke! Har ju mer press nu att klara mitt mål till Midsommar *Heli heli *

*Varje måndag therabandsträning, massa promenader, vattengympa på onsdagar meeera promenad! sen väntar vi ju på en gratis träning... blir det .. hmm jaaa vad blir det.. Afrikansdans kanske?=)  så ni ser ju att träningen e här! Nu ska  bara GI få liv igen till MAAAX.

Nåväl skamm den som ger sig SEKTEN ska inte få segra! are uuu with me?


*suck så toomt*

Kram

Kommentarer

Postat av: Heli tulpani

Publicerad 2009-03-10 21:53:12

vaaad fint du har skrivit :)

vet du, det kommer bli så tomt så tomt, eko eko hoho johanna och melo hallååå :)

*Heli saknar.

Postat av: Carro

Publicerad 2009-03-14 11:27:04

Heeeey bejbi! Inte visste jag att du bloggade! Nu har du fått en anhängare här! Haha! Hoppas allt är bra med dig! Själv är det fint fint! :D

Puss i massa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela