Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

HobbyAntis (antroposofisk)

Publicerad 2009-03-22 18:12:40 i ,

En mkt fin komplimang av Surre mannen samt hans fru..(min syster). Jag ska berätta för er vad en HobbyAntis är,
Det är en som har rostade kikärtor, bönsallader, dinkel och nötter som ett "intresse" (el i mina ögon en som är medveten om vad som gör MIN kropp gott) =)

Idag har jag tillbringat förmiddagen i V-ljung träffade min arbetskamrat och hennes 5 månaders valp Isaac, vi var i skogen o på åkern=) o hade hundarna lösa o sprang runt o gömde oss, det var länge sen 2 timmar bara försvann på detta viset.
Är faktiskt mkt glad över hur Mio uppförde sig han har verkligen förbättras till tusen det var en glädje att göra detta.
Måste erkänna att jag var nervös innan, men nu vet jag att jag kan lita på Mio 100 gånger mera.. och vi ska försätta öva på detta!

Fan att få in bilder från mobilen till datan det e fan ett heltids arbete SKIT!
nu skippar vi detta och nu ska vi äta rikemans mat
CIAO=)

Kommentarer

Postat av: Tulpaninen

Publicerad 2009-03-23 12:16:00

nöjd :)

Postat av: Tulpaninen

Publicerad 2009-04-05 18:16:54

här update:as det inte så fruktansvärt ofta *skakar på huvudet, missnöjd haha ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela