Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

LEKSAND

Publicerad 2009-03-18 19:10:09 i ,

Lite vågat kan ni tycka, men jag vet som sagt vart jag har gubbarna! Dom tar det... nån annan möjlighet finns inte.. Lixom det finns ingen annan lösning än att vi vinner över AIK idag.. och det vet vi om.. därför e det bara att göra det o få det överstökat *fint* *stolt* *nöjd*

Idag?.... vilken dag? nej det känns som jag har stannat upp och bara väntar på framtiden.. jag missar dagarna måste sluta för inget funkar inte promenaderna inte att äta måttligt sötsuget har anfalligt ----> Sötsaker=Ohyra, Jag får inge svar från jobberna jag sökt allt ALLT mot arbetar mig, Janna Johanna e inte van med motgångar. Gud pissar på mig hahaha  får inte säga det högt.. då blir min katolik arg=) jag säger det bara i gaderoben=p

HAHA jag peppar mig själv skriver om totlat hopplösa saker jag ska forsätta sen när LEKSAND ... ni vet .
Nej det gick ju inte.. AIK hade andra planer, en annan lösning=/  *förvånad* med min tur *nej*

Idag, dagen efter, hmm Ska jobba med  min syster yster=) efter jobbet ska alla mattanterna i kommunen åka till Boda borg, hmmm ja jag vet inte om jag ska skratta el  gråta.. det e inte mitt påhitt iaf=) men ska ta vara dagen *fånga dagen* som alla har in tuttuerat på sin kropp inte jag dock.

puss da!

Kommentarer

Postat av: Tulpaninen

Publicerad 2009-03-20 19:15:47

haha du är ju för härlig =)

ja gud har blåsan full, för han pissar både här o där haha skvätter lite granna =)

och nu i efterhand så hade du ju roligt på boda borgen haha, så som du sa nästa gång jag kommer boda borg nästa station!!! där ser du, man ska inte vara skeptisk raring! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela