Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

Ändrade planer

Publicerad 2009-05-03 18:44:14 i ,

Nya planer, tidigare sa jag ju att 18 maj börjar soppdieten, men NEJ i morgon kör jag igång... inte riktigt 100% cambridge, men dom omkring, ska träna som innan om inte lite till fokusera mig på allt annat utom mat! 
Till 18 maj ska j ag gått ner 6 kg. då är jag mer än nöjd.. så nu kommer det bli en daglig update här! här ska jag tillbringa  min tid där jag vill "moffa" i mig mat hahahaha *moooff, mooooooff*
Sen efter 18 maj har jag yttligare minst 3 kg att gå ner utan soppor sedan ska de vara midsommar o jag ska eller jag har hittat en ny livsstil=) faller ibland på helgerna... typ varje helg, jag tycker inte om helgerna, dom förstör rutiner som man har i vardagen=)
Start tomorrow nu ska jag njuta av en boliviansk lammgryta  =)

Bra jobbat av Schweden oxå=) .... andra hus visningen i morgon... den avgörande=)

BESOS y AMOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela