Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

Dag 1 .. av 14!

Publicerad 2009-05-04 18:50:49 i ,

RIVstart: Ja, första dagen med Nutrilett puuh, dock är den inte över..
Allt gick as kalas fram till 15:30, magen skrek o jag vart segare och segare hehe. nu e kl ännu mera o jag e helt seeeg men e så stolt. har man offrat sig 1 dag gör man fan det andra dagen oxå, o sen ger man sig inte.. efter 4:de dagen brukar det bli lättare o lättare för mig (dock inte förra gången, då var alla 14 dagar pina o pest) men jag e mkt mer laddad nu och har ett klart mål=)
Skämmas lite ,jag har ju therabandsträning idag, men jag känner att tränar jag så hårt nu kommer jag ta slut på alla krafter jag skulle haft för hela veckan=) så ingen sånn träning=/ men har gått som en tok är över 15.000 steg för länge sen så rört på mig har jag gjort.. och en härlig promenad med Mio väntar=)
Just nu har jag oxå bara ätit 3 sopppor av 5. så jag ligger bra till=)

Vi sätter upp siffror mellan 10 och 1 . Nu väger jag 10kg om 14 dagar ska jag väg? 4kg?

Hus: Jag och D var på andra visningen idag men seriöst asså det var sjukt mkt folk.... mäklaren hade ett helt A4 papper med namn o nummer.. så nu känns det lågt... men skamm den som ger sig... vet jag skrev så här i bloggen i början av Mars när vi inte fick ett lånelöfte men taaadaaa nu har vi det.. för vi ger oss ALDRIG=p
I morgon blir en spännande dag =)
until then

PAz y AMOr

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela