Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

dag 2 av...14!

Publicerad 2009-05-05 18:01:33 i ,

Ja hur går det... om 4:de dagen e värst... då vill jag inte vara med.. måste menat att  andra dagen e värst...Jag är inte hungrig men kroppen bara ropar efter energi tjack hahaha (mat) jag är som en Zombie.. huvudet hänger inte med.. men kroppen vill ha motion... ska ta en walk med mina nya walking shoes med Mio när D kommer hem ifrån sin träning=)
Tog just min tredje soppa.
 Väger mig på söndag...

Budgivning pågår oxå... som om dieten inte räckte
har lite huvudvärk o e bajsnödig dygnet runt, jävligt nervöst e det=/

casa y amor ;)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-05-06 06:12:50

Du är duktig Johanna, jag skulle aldrig klara av det där!!

Postat av: Janna Rosen

Publicerad 2009-05-06 09:02:46

jooo det tror jag=) tänk det e bara 2 veckor av ditt liv=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela