Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

Dag 3 av 14!

Publicerad 2009-05-06 20:33:40 i ,

Nej men denna dag har bara flytit på.. var lite tungt när jag slutade jobbet. men det gick över efter promenaden med A-s
Känns mkt bättre dock tråkigt... nu kommer jag på hur mkt jag älskar mat... kyckling kött... GI!!!
Har gått långt över 15.000 steg idag *nöjd*
Ska smyg väga  mig i mrgon bitti hihih=))

Budgivningen forts i morgon oxå men sista det se illa ut.. men det sista som överger en är hoppet=)

Natti=)
paz y noches

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela