Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

Dag 5 av 14!

Publicerad 2009-05-08 19:06:28 i ,

Ja det har ju gått mkt bra.. men jäklar vad svårt det e juuust jusst nuuuu...... Det e dom dåliga vanorna som satt sina spår..
man vill ju mysa o äta gott på fredagen..lördagen o mm Söndagen... och idag e det bara fredag... Har drukigt 2,5 shake idag. det fina md nutrilett som man inte får med CB är att man får knapra på morötter,selleri, gurka och blomkål... Det har jag gjort.. el bara 1 morrot /dag...
Och nu eftersom det e så jäkla svårt tog jag i med hårdhandskarna... jag har ett magiskt piller som tar bort hungerkänslan... tog mig en sånn eller 2=) haha. *förlåt mamma*

Måste få säga att jag har varit ute o rört på mig väldigt bra dessa 5 dagar.. idag tex gick jag upp kl 06:00 var ute o gick 40 min med Mio.. var mkt dumt att ta i såå var helt svag o kände mig som 80 år när jag kom hem.. nästa gång ska jag ta en shake innan! så idag vart det 15.000 steg

Ja men jändrans om inte pillret börjar verka nu .hahaha

Te amo mi vida

Kommentarer

Postat av: Marija

Publicerad 2009-05-08 21:45:22

Haha, har din mamma varit och skvallrat :P

Jo, visst är hon lik diego, men dig också (det är pappas färger som döljer dina gener, jag har samma problem hahah)

Melody har definitivt din pigga och intensiva blick.. förstår du hur jag menar ? :P

sköt om er !

Postat av: Carro

Publicerad 2009-05-09 10:33:03

Heja heja på dig med vännen! Kolla in min blogg så ser du vad en detox går ut på! Har skrivit lite om den! :D Kram i massa!

Postat av: Carro

Publicerad 2009-05-09 13:39:09

Man förstör inte alls om man äter icke kravmärkta. Tummregel är att försöka köpa så färskt som möjligt!

Jag har ätit frysta saker också när det krisat sig.

Minska så mycket konserveringsmedel och tillsatser som möjligt! Det kommer gå bra! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela