Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

Dag 6 & 7 av 14!

Publicerad 2009-05-10 10:13:20 i ,

Ja i går hade jag ju bestämmt mig att äta lite lunch.. för att sedan  på kvällen kunna dricka lite alkohol.. och så blev det.

Lagade lunch till min syster och hennes familj. o jag åt grönsaker med kassler.. orkade inte äta så mkt, men det roliga att man får samma skuldkänslor som man fick förr när man ätit chips godis o en ostbricka en kväll..plus massa mat, så var mina helger förr.. och nu fick jag det av lite mat=)

Sen var vi i Sjösa o såg när västerljung tog hem sina första 3 poäng.. sen hem o till min kusin som hade en mysig kväll med vänner där drack jag 1 jordgubbsdrink och 2 Cider vid 22:15 var jag hemma o sova.. Så lite fusk men ändå ingen tragedy *tack tyttö*
Jag måste bara få säga hur duktig jag känner mig..
Idag har jag fått i mig en shake frukost.. och nu dricker jag kaffe. Vet ej om det blir lite mat idag el bara soppor..Vad jag dock vet att hela nästa veckoa blir det renkur med soppor.. det e mkt lättare när man jobbar o går på sin rutiner=)

Trevlig Domingo på er Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela