Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

Dag 8 av 14!

Publicerad 2009-05-11 22:24:11 i ,

Kom just hem från Therabandsträningen gick mkt bra, det är alltid lika trevligt=)
kör ren kur nu, har dock bara fått i mig 3 soppor idag e för trött o för lat för att göra en...sen låtare det för mkt, när shaken e kvar på joobbet=/  *men lika glad e jag för det=)*

vägde mig idag o har gåt ner 3 kg. Så alltså av min startvikt på 10kg väger jag nu 7kg (målet 4 kg)
en vecka tills det ska se ut så *maybe*


mañana mañana ...y PAZZZZzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela