Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

Vecka 13+3

Publicerad 2009-11-17 16:10:05 i ,

Det är synd att klaga=) igår var jag på me and I party o hittade ett riktigt fint "set" och världens godaste fika, oftast får man ju alltid mörk chocklad i nån form till dessert, men kära värden hade smak o gjorde vit chocklad mousse! det var lyx!  
Har varit på första kontrollen på MVC men ja  jag tog bara maaassa prover, jag ville ju veta allt var bra  med bebisen men det måste maan vänta på tills ultraljudet suck minns inte att de var så med melo att man inte fick lysssna på hjärtslaget fören i vecka 24? men så är det och så blir det nu längtar vi till UL:et !

5 veckor kvar till jullovet det e sjukt vad fort det går men vem räknar höhöh.
ja det e fullt upp hela tiden men på lördag e det bio som gäller o damn vad jag ska äta mat i lugn o ro, ska fasta hela lördagen =p

fan det var tider  när man åt en gång om dagen o festa hela natten o sen spydde för att kunna sova o så rullade de på. nu måste nått komma in i magen var tredje timme mer hälsosamt men jag blir frustrerad! minsagt!

paz y amor!

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2009-11-19 18:38:25

är du gravid kvinna????

Postat av: janna johanna

Publicerad 2009-11-23 07:10:57

hehe jajamen stämmer bra, ska bli så mysigt med en till=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela