Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

Comó te llamas? me llamo j o h a n n a

Publicerad 2009-10-22 18:38:54 i ,

I går var det tredje lektion i spanska och jag känner att jag verkligen har lärt mig mkt på dessa tre lektion vi har gått igenom verben "Ser y estar" (att vara) "Tener" (att ha) "llamares" (att heta) o så är det tre till men hur som helst jag kan dom oxå eftersom alla verben e oregelbudna som vi lärt oss förutom "gusta" är jag mkt stolt över mig=)

"me gusta marihuana me gusta tu mi corazón "


Manu Chao "Me Gustas Tu"


och radhus blir det snart jag längtar såååååå det ska bli så mysigt dete underbart när drömmar slår in när man kämpat för dem!
det e dock kul när man får det man vill på direkten oxå=p
Snart är det höstlov då ska det skrubbas o vara möten o pingstledigt hehe
egentligen när jag började detta inlägg i morse hade jag mkt i huvudet som jag tänkte skriva om me nu 12 timmar senare e dom bort så kanske de kommer mer i morgon el så kommer det inte=)
 besitos!

paz y amooor
Manu Chao | MySpace Videos

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela