Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

Imorgon e det fredags myyys

Publicerad 2009-10-29 19:36:22 i ,


Sophie Zelmani - Always you



adressädring, villaförsäkring, flytt av alla abonnemang och säkert en hel del mer är vad som snurrar i mitt huvud
nej allt snurrar haha.
Imorgon ska jag o melo nog bada på safiren sedan baka rulltårta  o sen är det lite öppet om de blir västerljung el min soffa=) själv ska jag vara iaf för sambon ska ut o slira , jäkla skönt synd det bara är e dag haha nej så kan man ju inte säga men det ska bli skönt att vara hemma själv med melo=)
paz y amor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela