Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

Nästa steg

Publicerad 2009-10-12 16:13:12 i ,

Denna vecka jobbar jag med min syster då min andra mattant tar en trip till italy o njuter med mat o bad=)
fast dete mys pysw att jobba med syster!

Allt e som klart för mig o D att köpa hus o huset är hittat vi är mkt nöjda nu ska vi bara skriva lite papper o så blir det väl en flytt 1 januari! *jippppiiiii*
Detta är lycka=)

paz y amooooor!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-10-12 17:30:20

Så himla kul för er..Ett STORT grattis:)

Postat av: Ine

Publicerad 2009-10-14 22:27:38

mm Grattis till er!

Nu ska vi bra jobba på lite :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela