Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

Blutsaft !

Publicerad 2009-09-27 09:57:21 i ,

Oj, tider bara går mycket tankar i huvudet oxå, vart är min anslagstavla så jag kan stryka det som är över och gjort=)
 
Igår var jag och melo i sthlm hos min gymnasie kompis R. hennes dotter är 2 år så dom lekte på riktigt bra och jag fick dom godaste arabiska dolmar till lunch, hemma gjorda och det bästa är att jag fick med mig hem!!!
Det är fest på min nivå när jag får mat jag älskar. mina extra kg instämmer. Jag är en sånn här människa som bara tittar på mat o går upp, dock funkar det inte så att om jag blundar går jag ner=/

Jag är i en svår sita oxå jag kan inte banta, mitt höst nöje lixom! så det enda jag kan göra e att äta regelbundet små port och näringsrikt och dricka blutsaft! haha skål! för om allt går som vi vill ska Melo få ett syskon i Maj om min IG mattematik funkar än=)
Så ser ni mig tjockare o tjockare är det inte enbart för att jag tittat på mat haha.. äh måste sluta vara nojjig
men jätte glada är vi.

Nu ska det stor handlas på Willys=p

paz y amoor!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-09-28 06:52:38

Ååå så himla roligt :)



Vi misstänkte båda jag och ted när vi gick från kräftskivan att det var ngn annan anledning till att du inte drack alkohol :)



Kram

Postat av: Janna Rosen

Publicerad 2009-09-28 16:17:42

tackar=).haha jaa fast jag skulle till sthlm egentligen som blev inställt o åkte nu i lördags i stället, jaa men det e kul så mysigt=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela