Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

Nu är det dags...

Publicerad 2010-02-06 11:29:47 i ,

för en update=)
det går inte att lägg in bilder på huset förutom 1 bild som jag ska dela med mig...
Min käraste vägg i hela huset!

Vi trivs så jäkla bra här det e så fritt!
Bebisen i magen mår bra jag e nog o vecka 25+2 det går fort men ändå inte det e så himla lång tid till maj!
h*n rör sig hela tiden sparkar o skuttar o rullar ja allt , fast hellre det än ingen rörelse alls=)
håller på med alla f-kassa papper det e nog klart nu bara att skicka in nästa vecka skönt. fast jag vill ju jobba så länge de går till påsklovet är målet=)
jag fyller 25 snart oxå o melody 3 jag som skulle fest på min 25 års dag... jag tar det nästa år istället .
så iår blir det kalas med mummsigt tillbehör
, jag har inte jobbat på 1 vecka blev dunder förkyld o sen när jag skulle jobba spydde melo så på måndag blir det underbart skönt att jobba o bli av med lite instängd energi! träning har börjat på tisdagar oxå ännu mera underbart=) .
Idag e det nog bara storhandling inplanerat och försöka bli av med lite soppsäckar o kartonger ... puhhh finns ingen plats!

paz y amooor!

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-02-07 18:38:25

ser riktigt stort och rymligt ut... väntar oxå bebis nu janna :)

Postat av: janna johanna

Publicerad 2010-02-07 19:15:18

neee men ohhhh grattis!!! hur mår du?=) vilken vecka e du nu?=)

super stor kram till er!

Postat av: frida

Publicerad 2010-02-08 15:26:40

jag tror att jag bara är i vecka 2 eller 3... men jag mår HELT annorlunda än förra gången. Jag mår konstant illa nu bla. Men annars mår jag bra. Hur mår du?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela