Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

dela min glädje med er=)

Publicerad 2010-01-04 23:01:57 i ,

4 jan har varit ett datum som jag längtar efter i 6 veckor, har varit så orolig för lilla el cariño i magen, har kännt som om något skulle vara på tok, o sen när jag inte riktigt har kännt nå tydlig rörelse i magen blir man mer orolig tänk om man skulle vara skengravid lixom hehe men nej så e inte fallet det e en mkt frisk o livlig el cariño vi har och 26 maj ska det smälla, först ska vattnet gå sen slemproppen sen bebisen haha så nu e jag i vecka 20. vi ville ju veta om det e en hane el hona o just idag var det svårt att se men det lutade mer åt hane men hon kunde inte säga 100% så man kan ana men inte vara säker.. men jag tycker jag såg en snopp =p  vi ska iaf inte förhandla något vi e bara nyfikna=)
ahh jag e kär så kär.

Huset mumms det blir så fint mi vida är så otrolig duktig o sliter med glädje o nu e det nästan färdigt där nere, och väggen är borta där uppe det bilr så fint o jag vill bara sova min första natt där, jag har målat lite, men på  onsdag ska melos rum bli lila puh asså fy vad det e jobbigt att täcka o tejpa taket o runt fönsterna, jag har tagit mig an en liten bit under trappan den väggen ska bli vit jag dog nästan har  målat 1*1 m är väl 2 meter kvar om jag ska räkna haha men det e kul o det e huvudsaken

Hoppas 2010 blir lika bra som det känns önskar all glädje till er

paz y amor!

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-01-05 15:09:01

åh vad roligt med bebis. Min syster är beräknad samma dag som ni :)

vore kul att få se lite bilder på er hus :) kramis

Postat av: Tulpani

Publicerad 2010-01-05 23:35:36

Så glad för eran skull!

Postat av: Carro

Publicerad 2010-01-07 10:10:34

Hejsan vännen! Vad roligt att ni ska få en till liten bebbe! ;) Myspys! Hälsa Diego och ta hand om er! KRAM

Postat av: janna johanna

Publicerad 2010-01-08 15:30:06

frida: e det sant exakt 26 maj gud så kul hehe=)

jag ska lägga ut lite bilder måste bara k omma ihåg det=). ska pxå komma ihåg att läggga ut lite mat recept var ju en mkt bra ide du hade visst!



carro: han hälsa tebax o hälsa du med! o du e så grym!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela