Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

sämst sämst!

Publicerad 2010-03-01 14:54:18 i ,

jo nu e sportlovet över o jag borde ju jobba men så kom en illa mående feeling över mig o hela söndagen spydde jag, på kväll fick jag beålla 1 kopp te o en knäckemacka det tackar jag för...not I love food! har eksem på handen o armbågen och så hära e det! jag skulle aldrig få detta om inte mitt immunförsvar är något sämre nu under graviditeten o all stress det e säkert stresseksem , men hur ska man kunna sluta stressa när jag arbetar o fungerar som bäst under stress... nog om detta!

En bok alla bör läsa "Till dess din vrede upphör" av Åsa Larsson
tipsa gärna mig om nya bra deckare/spökhistorier

Älskar vårat nya hus=) och min underbara sambo han gör mig så lycklig! om man kunde skulle jag vilja stoppa in han i min kropp så han fick känna min kärlek.. (o inte stoppa in stoppa in nu för er som e nasty)

Vi har köpt fiskar det e våra små raringar en heter blå (kampfisk) och den andra lila (guppy) dock måste vi köpa 2 honor till kampfisken den torterar nämligen lilla lila! =( det e bara o sniska till dom på stjärten så lugnar dom sig!

Min dotter är så duktig nu när hennes mamma e på sämsta hurmör! o min rara syster sa det e bara o vänja dig snart ska du vara hemma i 1 år tack=)
är i vecka 27+4 tror jag, jobbar i 5 veckor till, efter påsklovet blir jag iaf hemma... om inte FK säger annat men de vore dumt hihih
nej idag e jag nog mest bitter o tycker synd om min själv o på någe vis blev jag hemma i morgon oxå måste ju tänka på att inte smitta ner andra=/

MEN!

PAZ y AMOOOOOOOOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela