Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

v.39+1

Publicerad 2010-05-14 14:20:33 i ,

Fredag!!! Det e svullet o tugnt o psykiskt påfrestande! det är min fredag. ingen bebis vill titta ut tidigare, för en vecka sen sa jag till D att innan nästa fredag (alltså idag 14 maj) kommer våran lilla skutt, h*n kom inte=) så nu säger jag det ingen lite mera på skarpen innan nästa j*vla fredag ska raringen vara ute=) Jag är redo jag längtar o jag vill vill vill föda... detta kommer jag ångra när det startar *=)
Var hos barnmorskan 11 maj o hon gav mig en kram o sa "lycka till" hon tror inte att vi kommer ses till nästa kontroll som e 25 maj.. jag ska bevisa motsatsen , kommer säkert gå över 2 veckor oxå men en sak jag vet är att inom 4 veckor är bebisen här och det är underbart!! jag är desutom säker på det e en kille i magen tjejer e inte så hära vilda el olydiga dom niger o tiger, så jag har en kaxig och mkt trotsig pojke i magen med boliviansk temprament hallelulija =) bring it on

Jag mår fortfarande ovanligt bra är väldigt rörligt förutom när de gäller att göra saker nära golvet som att klippa tånaglarna och sätta/ta av strumpor, men annars skulle jag i stort sätt kunna springa blodomloppet säkert slå min tid jag hade förra året.. är pigg till 16-17 har inte tagit järntabletter sen månader tillbaka blodtrycket e 131/79 säger man så? verkar iaf vara skit bra kan sova bra på nätterna .. and on and on, så här mår jag 95% av perioden dom andra 2,5% är den molande smärtan i ryggen som är min mensvärk el förvärkar som jag gärna skulle ha i magen istället.. dom resterande % är mitt humör jesus vilka humör svägningar lätt irriterad till max, tålamodet e låååågt, ska gott göra både melo och Diego det sen.

Så 26 maj e det bf diego tror 18 han hade rätt med Melo får se om han har det nu pappa tror 17 maj på norges nationaldag jag tror 2 juni =p

paz y amor!

Kommentarer

Postat av: Jeanette - tävling pågår

Publicerad 2010-08-18 18:15:44

Hej



jag har svarit dig på min blogg :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela