Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

lycko dag=)

Publicerad 2011-03-03 10:42:53 i ,

Dealen jag och syster Ine hade gick bra men inte 100%  bra, målen var minus 5 kg det blev -2,2 kg på 1,5 månad skulle jag tro=), målet då till sista mars är att slå 2,2 kg.

Lyckan är stooor idag, torsdag är min vägnings dag med viktväktarna online, skrev in och fick ett underbart besked minus 1,6 och då är det en total viktminskning på 15,7 kg sen augusti, tjooohooo lycko dag , då får man en stjärna det tackar jag för=)
Nu forsätter vi hårt men behagligt om inte innan hörs  vi i slutet av mars
2,2 kom igen=) <3

paz y amor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela