Rosenbado

En 85:a som fan för en gång skull ska kommer ner till dröm vikten 75-70 kg vem vet men 2013 is the year !! Johanna Rosengren

5:2 dieten

Publicerad 2013-04-02 20:17:56 i Allmänt lchf,

Nu är den igång! Min första fasta dag leder till sitt slut. Tanken med 5:2 dieten är att ät vad du vill 5 av veckans 7 dagar och fasta 2 dagar (24H á dag), men regeln som finns är att du som kvinna ska få i dig 500 kcal under din fastar dag, killar ska få i sig 600 kcal. Jag tänker ju inte spåra ur med maten mina 5 dagar för jag vill mata min kropp med hälsosam- rena produkter mat. Men bjuder mamma på ananaspaj och gammaldags vanilj glass Tex;) vill jag kunna ta en bit utan att få ätstörningsångest :) mer om 5:2:an kommer! ha det nice paz y Amor

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janna Johanna Jannapush

Livstill, banta, dieter, piller och rensningar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela